یزدفردا از خاتم "سيد ناصر امامي اعلام كرد عوامل نيروي انتظامي شهرستان خاتم در سطح شهر هرات در روز يكشنبه مورخ 11/5/88 به يك خودرو پرايد و يك دستگاه كاميون مشكوك شده و پس از بازرسي كاميون حدود 730 كيلوگرم مواد مخدرشامل ترياك و حشيش كشف و ضبط نمودند.

ايشان ضمن تقدير از فرماندهي و كليه پرسنل نيروي انتظامي شهرستان خواستار توجه بيشتر مسئولين استاني جهت تقويت و تجهيز هرچه بيشتر اين نهاد در شهرستان خاتم شد .

ضمنا" از اوايل سال 88 تاكنون عوامل نيروي انتظامي نزديك به 9تن قاچاق كالا و ارز كشف و ضبط نموده اند كه اكثر اين كالا ها از نوع پوشاك بوده كه بيشتر از سمت بندرعباس به اصفهان در مسير اين شهرستان درحركت بودند.
 لذا با عنايت به پيگيريهاي اين فرمانداري و تصويب گلوگاه خاتم الانبياء هرات در شوراي امنيت كشور و راه اندازي گلوگاه مذكور لازم است جهت رسيدگي به پرونده هاي قاچاق دادگاه تعزيرات و نمايندگي گمرك در اين گلوگاه مستقر گردد تا انشاءا000 در كوتاهترين زمان مراحل سير قانوني رسيدگي به پرونده ها انجام شود تا هم شاهد افزايش كشفيات قاچاق كالا و ارز و هم شاهد كاهش مشكلات عوامل انتظامي شهرستان باشيم تا مجبور نباشند جهت ارزيابي كالاها ي مكشوفه و بازنمودن پلمپهاي گمركي مسافت 240 كيلومتري تا گمرك مركز استان را طي نمايند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا